M jak MAILING



Mailing


W praktyce: Zapisujesz się na listę mailingową podczas konferencji, zakupów w sklepie internetowym, na blogu i co jakiś czas otrzymujesz wiadomości. Mogą one być dopasowane do Twoich zainteresowań, płci, miejsca zamieszkania, ulubionej rasy psa, marki samochodu lub być całkowicie niedopasowane do niczego związanego z Tobą ;) E-maile podobno są dużo bardziej stałymi danymi osobowymi niż numer telefonu, adres zamieszkania, a nawet konto w banku. @Evenea stworzyła Akademię Evenea przeznaczoną dla organizatorów wydarzeń, event managerów, gdzie subskrybenci otrzymywali co tydzień jedną lekcję pełną porad od specjalistów. Zdjęcia, filmy, linki ogranicza Cię tylko wyobraźnia i filtry antySPAMowe :D


W teorii: (z ang.) przesyłka pocztowa w formie elektronicznej wiadomości jako formy reklamy, przesyłana do użytkowników darmowych kont pocztowych.

Jak z tego skorzystać? Jest wiele narzędzi do wysyłki e-maili, jednym z nich jest np. polski @FreshMail czy amerykański @MailChimp. Na początku warto mieć bazę danych, zacznij od niewielkiej ilości testowej np. do swoich pracowników jako forma wewnętrznego kontaktu. Zapoznaj się dobrze z narzędziami analitycznymi, dodaj własne UTM, BIT.ly, czy jakiekolwiek inne przekierowania z treści e-maila w określone i pożądane przez Ciebie miejsce w sieci lub świecie rzeczywistym (np. kod / bilet). Jeśli poważnie o tym myślisz, to koniecznie przesłuchaj kilka podcastów twórcy FeshMaila Pawła Sali o nazwie „Email i Marketing” lub zgłoś się do firmy, która realizuje takie kampanie na co dzień.

Najważniejsze - zacznij!

© 2020 Pomagamy Markom, omijamy Januszy
-