1 dzień
max. 8 lub 1:1
Webinar
lub
Szkolenie indywidualne
Bydgoszcz
On-line
Podstawowy
Średniozaawansowany
966 zł +23% VAT
1988 zł +23% VAT
Prowadzący:
Paweł Włodarczyk
STRATEG KREATYWNIEJ.PL
Od 16 lat w stałym związku z marketingiem. Tę pasjonującą przygodę rozpoczął w portalu klubowa.pl, gdzie tworzył projekty imprezowe After30 i Skandal.
Współorganizator ogólnopolskiej inicjatywy dzielenia się wiedzą non profit, czyli Czwartkowych Spotkań Social Media. Certyfikowany trener biznesu - choć obecnie gdzie rzucisz kamieniem, pewnie w jakiegoś trafisz.
Związany z polskimi firmami produkcyjnymi z różnych branż. Pracując w dziale marketingu Cukierni Sowa zjadł około 2 700 000 słodkich kalorii i nie przytył. Ma za sobą ponad 1600 imprez, szkoleń, konsultacji
i wydarzeń tematycznych - wiele z nich nieudanych, ale uczących.
Pasjonat górskich wędrówek, biegów z przeszkodami i rozwiązywania złożonych problemów w kreatywny sposób. Lubi ludzi.
NA SZKOLENIU
STWORZYSZ PLAN MARKETINGOWY I POROZMAWIASZ Z INNYMI BRANŻAMI
ALE NAJPIERW DOWIESZ SIĘ:
-
JAK PRZEPROWADZIĆ MINI AUDYT I ANALIZĘ STRATEGICZNĄ FIRMY - czyli gdzie jest Twoja marka, z kim konkuruje,
-
JAKIE MASZ GRUPY DOCELOWE, SEGMENTY KLIENTÓW I UTWORZYSZ "PERSONY" - czyli kim są klienci i co z tego wynika,
-
KTÓRE NARZĘDZIA PLANISTYCZNE, ANALITYCZNE I GRAFICZNE POWINNY ZNALEŹĆ SIĘ W TWOIM NIEZBĘDNIKU - czyli jak pracować mądrzej dzięki technologii,
-
CZYM SĄ SITA MARKETINGOWE I SCENARIUSZ DROGI KLIENTA - czyli w jaki sposób klienci / goście dowiadują się o Twojej marce,
-
JAK OSZCZĘDZAĆ NA MARKETINGU WYKORZYSTUJĄC NIESTANDARDOWE DZIAŁANIA - tanie i skuteczne, ale niekoniecznie szybkie,
-
KTÓRE CELE REALIZOWAĆ W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI - nowa maszyna, nowy pracownik, a może najpierw nowa strona www?
-
JAK DOBIERAĆ FORMY REKLAMOWE I TWORZYĆ TREŚCI - czyli gdzie muszę być i co pokazywać,
-
W JAKI SPOSÓB TWORZYĆ WARTOŚCIOWE BAZY DANYCH I SKUTECZNIE Z NICH KORZYSTAĆ - masz już kilkaset numerów telefonów, ale czy umiesz z nich skorzystać (legalnie?),
-
PO CO PODEJMOWAĆ WSPÓŁPRACE LINIOWE I WYKORZYSTYWAĆ ZASOBY MARKETINGOWE FIRMY - razem łatwiej osiągać szczyty,
OTRZYMASZ:
-
SZABLONY NIEZBĘDNE DO STWORZENIA PLANU MARKETINGOWEGO,
-
GODZINĘ BEZPŁATNEJ KONSULTACJI PO SZKOLENIU,
-
HARMONOGRAMY PUBLIKACJI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH,
-
KONTAKTY DO SPRAWDZONYCH DRUKARNI, AGENCJI REKLAMOWYCH I TWÓRCÓW,
-
TWÓRCZY UPOMINEK,
-
LUNCH, PRZEKĄSKI I DOBRĄ KAWĘ,
Zapraszam Cię na jednodniową wyprawę.
Celem jest osiągnięcie szczytu - stworzenie planu marketingowego. Aby tego dokonać przygotujemy się sumiennie, skompletujemy potrzebny sprzęt i informacje. Wyznaczymy najlepszą trasę, wybierzemy członków zespołu. Jednak przede wszystkim będziemy działać według planu i sprawdzać postępy, bo "cierpliwość ma gorzkie korzenie, ale słodkie owoce".
Paweł Włodarczyk
Program
Warsztatów
9:00
POWITANIE
I PRZEDSTAWIENIE
STRUKTURY SZKOLENIA
9:25
CZYM JEST
I CZYM NIE JEST PLAN MARKETINGOWY?
9:50
Z CZEGO SIĘ SKŁADA I JAK STWORZYĆ MINI AUDYT FIRMY?
10:20
ANALIZA STRATEGICZNA FIRMY I RYNKU
10:50
PRZERWA
NA KAWĘ
11:00
TWOJE GRUPY DOCELOWE,
PERSONY
I SEGMENTY
11:00
TWOJE GRUPY DOCELOWE,
PERSONY
I SEGMENTY
12:00
OPŁACALNOŚĆ WSPÓŁPRAC,
BARTER
I ZASOBY
12:30
TWORZENIE I WYKORZYSTYWANIE BAZ DANYCH,
RODO
13:00
PRZERWA
NA LUNCH
12:00
OPŁACALNOŚĆ WSPÓŁPRAC,
BARTER
I ZASOBY
12:30
TWORZENIE
I WYKORZYSTYWANIE BAZ DANYCH,
RODO
13:00
PRZERWA
NA LUNCH
13:50
SCENARIUSZ DROGI KLIENTKI, SITA MARKETINGOWE
I ODWROTNY LEJEK
SPRZEDAŻOWY
14:20
WARTOŚCI
I WYRÓŻNIKI
MARKI
14:50
METODY
WYZNACZANIA CELÓW
I DARMOWE
NARZĘDZIA ANALITYCZNE
15:20
PRZERWA
NA KAWĘ
I COŚ SŁODKIEGO
15:30
DOBÓR KANAŁÓW KOMUNIKACJI,
TWORZENIE PLANU MARKETINGOWEGO
I KOSZTORYSU,
W OPARCIU O SZABLON
I WIEDZĘ ZE SZKOLENIA
17:00
SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI
WRĘCZENIE CERTYFIKATÓW
ZAKOŃCZENIE