Logo_Kreatywniej_png_white_rgb.png

PLAN
MARKETINGOWY

czyli marketing od podstaw
SZKOLENIE + WARSZTAT

 
1 dzień
max. 8 lub 1:1
Webinar
lub
Szkolenie indywidualne
Bydgoszcz
Podstawowy
Średniozaawansowany
650 zł +23% VAT
1616 zł +23% VAT

Prowadzący:
Paweł Włodarczyk

STRATEG KREATYWNIEJ.PL
 

Od 12 lat w stałym związku z marketingiem. Tę pasjonującą przygodę rozpoczął w portalu klubowa.pl, gdzie tworzył projekty imprezowe After30 i Skandal.

 

Współorganizator ogólnopolskiej inicjatywy dzielenia się wiedzą non profit, czyli Czwartkowych Spotkań Social Media. Certyfikowany trener biznesu - choć obecnie gdzie rzucisz kamieniem, pewnie w jakiegoś trafisz.

Związany z polskimi firmami produkcyjnymi z różnych branż. Pracując w dziale marketingu Cukierni Sowa zjadł około 2 700 000 słodkich kalorii i nie przytył. Ma za sobą ponad 1600 imprez, szkoleń, konsultacji

i wydarzeń tematycznych - wiele z nich nieudanych, ale uczących. 

 

Pasjonat górskich wędrówek, morsowania

i biegów z przeszkodami.

NA SZKOLENIU

STWORZYSZ PLAN MARKETINGOWY I POROZMAWIASZ Z INNYMI BRANŻAMI

ALE NAJPIERW DOWIESZ SIĘ:

  • JAK PRZEPROWADZIĆ MINI AUDYT I ANALIZĘ STRATEGICZNĄ FIRMY - czyli gdzie jest Twoja marka, z kim konkuruje,

  • JAKIE MASZ GRUPY DOCELOWE, SEGMENTY KLIENTÓW I UTWORZYSZ "PERSONY" - czyli kim są klienci i co z tego wynika,

  • KTÓRE NARZĘDZIA PLANISTYCZNE, ANALITYCZNE I GRAFICZNE POWINNY ZNALEŹĆ SIĘ W TWOIM NIEZBĘDNIKU - czyli jak pracować mądrzej dzięki technologii,

  • CZYM SĄ SITA MARKETINGOWE I SCENARIUSZ DROGI KLIENTA - czyli w jaki sposób klienci / goście dowiadują się o Twojej marce,

  • JAK OSZCZĘDZAĆ NA MARKETINGU WYKORZYSTUJĄC NIESTANDARDOWE DZIAŁANIA - tanie i skuteczne, ale niekoniecznie szybkie,

  • KTÓRE CELE REALIZOWAĆ W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI - nowa maszyna, nowy pracownik, a może najpierw nowa strona www?

  • JAK DOBIERAĆ FORMY REKLAMOWE I TWORZYĆ TREŚCI - czyli gdzie muszę być i co pokazywać,

  • W JAKI SPOSÓB TWORZYĆ WARTOŚCIOWE BAZY DANYCH I SKUTECZNIE Z NICH KORZYSTAĆ - masz już kilkaset numerów telefonów, ale czy umiesz z nich skorzystać (legalnie?),

  • PO CO PODEJMOWAĆ WSPÓŁPRACE LINIOWE I WYKORZYSTYWAĆ ZASOBY MARKETINGOWE FIRMY - razem łatwiej osiągać szczyty,

OTRZYMASZ:

  • SZABLONY NIEZBĘDNE DO STWORZENIA PLANU MARKETINGOWEGO,

  • GODZINĘ BEZPŁATNEJ KONSULTACJI PO SZKOLENIU,

  • HARMONOGRAMY PUBLIKACJI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH,

  • KONTAKTY DO SPRAWDZONYCH DRUKARNI, AGENCJI REKLAMOWYCH I TWÓRCÓW,

  • TWÓRCZY UPOMINEK,

  • LUNCH, PRZEKĄSKI I DOBRĄ KAWĘ,


 

"Zapraszam Cię na jednodniową wyprawę. 
Celem jest osiągnięcie szczytu - stworzenie planu marketingowego. Aby tego dokonać przygotujemy się sumiennie, skompletujemy potrzebny sprzęt i informacje. Wyznaczymy najlepszą trasę, wybierzemy członków zespołu. Jednak przede wszystkim będziemy działać według planu i sprawdzać postępy."

Paweł Włodarczyk


 

Program
Warsztatów

9:00
POWITANIE
I PRZEDSTAWIENIE

STRUKTURY SZKOLENIA

9:25
CZYM JEST
I CZYM NIE JEST PLAN MARKETINGOWY?

9:50
Z CZEGO SIĘ SKŁADA I JAK STWORZYĆ MINI AUDYT FIRMY?

10:20
ANALIZA STRATEGICZNA FIRMY I RYNKU

10:50


PRZERWA

NA KAWĘ

11:00
TWOJE GRUPY DOCELOWE,

PERSONY

I SEGMENTY

11:00
TWOJE GRUPY DOCELOWE,

PERSONY

I SEGMENTY

12:00
OPŁACALNOŚĆ WSPÓŁPRAC,

BARTER
I ZASOBY

12:30
TWORZENIE I WYKORZYSTYWANIE BAZ DANYCH,
RODO

13:00
PRZERWA

NA LUNCH

12:00
OPŁACALNOŚĆ WSPÓŁPRAC,

BARTER
I ZASOBY

12:30
RECEPCJA, CZYLI
TWORZENIE
I WYKORZYSTYWANIE BAZ DANYCH,
RODO

13:00


PRZERWA

NA LUNCH

13:50

SCENARIUSZ DROGI KLIENTKI, SITA MARKETINGOWE
I ODWROTNY LEJEK
SPRZEDAŻOWY

14:20

WARTOŚCI

I WYRÓŻNIKI
MARKI

14:50
METODY

WYZNACZANIA CELÓW

I DARMOWE

NARZĘDZIA ANALITYCZNE

15:20


PRZERWA

NA KAWĘ
I COŚ SŁODKIEGO

15:30

DOBÓR KANAŁÓW KOMUNIKACJI,

TWORZENIE PLANU MARKETINGOWEGO

I KOSZTORYSU,

W OPARCIU O SZABLON

I WIEDZĘ ZE SZKOLENIA

17:00

SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI

WRĘCZENIE CERTYFIKATÓW
ZAKOŃCZENIE

szkoleniemarketingowe.jpg
 

.
.
.

ZAPISZ SIĘ!
MASZ PYTANIA? NAPISZ LUB ZADZWOŃ
BIURO@KREATYWNIEJ.PL
793 729 359