1 dzień
max. 8 lub 1:1
Webinar
lub
Szkolenie indywidualne
Bydgoszcz
On-line
Podstawowy
Średniozaawansowany
966 zł +23% VAT
1988 zł +23% VAT
Prowadzący:
Paweł Włodarczyk
STRATEG KREATYWNIEJ.PL
Od 16 lat w stałym związku z marketingiem. Tę pasjonującą przygodę rozpoczął w portalu klubowa.pl, gdzie tworzył projekty imprezowe After30 i Skandal.
Współorganizator ogólnopolskiej inicjatywy dzielenia się wiedzą non profit, czyli Czwartkowych Spotkań Social Media. Certyfikowany trener biznesu - choć obecnie gdzie rzucisz kamieniem, pewnie w jakiegoś trafisz.
Związany z polskimi firmami produkcyjnymi z różnych branż. Pracując w dziale marketingu Cukierni Sowa zjadł około 2 700 000 słodkich kalorii i nie przytył. Ma za sobą ponad 1600 imprez, szkoleń, konsultacji
i wydarzeń tematycznych - wiele z nich nieudanych, ale uczących.
Pasjonat górskich wędrówek, biegów z przeszkodami i rozwiązywania złożonych problemów w kreatywny sposób. Lubi ludzi.
PODCZAS WARSZTATU
POZNASZ NARZĘDZIA MARKETINGOWE WYKORZYSTYWANE W CODZIENNEJ PRACY. UŻYJESZ DO TEGO WŁASNEGO KOMPUTERA, TELEFONU, APLIKACJI I ROZWIĄZAŃ SaaS.
NAUCZYSZ SIĘ:
-
WYKORZYSTYWAĆ NARZĘDZIA ANALITYCZNE PROSTSZE NIŻ GOOGLE ANALYTICS - czyli zbadasz skuteczność,
-
BEZ UDZIAŁU GRAFIKÓW I DROGICH LICENCJI STWORZYSZ ESTETYCZNE GRAFIKI I FILMY - czyli poznasz tajniki komunikacji wizualnej,
-
PRZEPROWADZAĆ BIAŁY WYWIAD GOSPODARCZY - czyli sprawdzisz jak radzi sobie konkurencja,
-
ANALIZOWAĆ DANE - czyli zaczniesz wyciągać wnioski na podstawie danych,
-
JAK OSZCZĘDZAĆ NA MARKETINGU WYKORZYSTUJĄC NIESTANDARDOWE DZIAŁANIA - tanie i skuteczne, ale niekoniecznie szybkie,
-
JAK PREZENTOWAĆ DANE W PRZEJRZYSTY SPOSÓB - czyli jak prezentować , żeby nas zrozumiano,
-
W JAKI SPOSÓB TWORZYĆ WARTOŚCIOWE BAZY DANYCH I SKUTECZNIE Z NICH KORZYSTAĆ - masz już kilkaset numerów telefonów, ale czy umiesz z nich skorzystać (legalnie?),
OTRZYMASZ:
-
LISTĘ NARZĘDZI WYKORZYSTYWANYCH PRZEZ NAS W CODZIENNEJ PRACY,
-
GODZINĘ BEZPŁATNEJ KONSULTACJI PO SZKOLENIU,
-
HARMONOGRAMY PUBLIKACJI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH,
-
TWÓRCZY UPOMINEK,
-
LUNCH, PRZEKĄSKI I DOBRĄ KAWĘ,
Przed każdą wyprawą należy przygotować sprzęt, zabrać odpowiednie narzędzia oraz stworzyć plan awaryjny. Przystępując do realizacji warto pamiętać o podstawach, ale mierzyć wysoko. Często najprostsze rozwiązania są pomijane, a powinny być bazą do dalszych działań. Masz swoje marketingowe EDC?
Paweł Włodarczyk
Program
Warsztatów
9:00
POWITANIE
I PRZEDSTAWIENIE
STRUKTURY WARSZTATU
9:25
I CZĘŚĆ TEORETYCZNA
ZASADY
STRATEGIA PLAN
9:50
II CZĘŚĆ TEORETYCZNA
ORGANIZACJA
DEKALOG RAPORTY
10:20
III CZĘŚĆ TEORETYCZNA
PRZEPŁYW INFORMACJI
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
10:50
PRZERWA
NA KAWĘ
11:00
TWOJE GRUPY DOCELOWE,
PERSONY
I SEGMENTY
11:00
NARZĘDZIA ANALITYCZNE
MINI AUDYT
KONKURENCJA
12:00
OPŁACALNOŚĆ WSPÓŁPRAC,
BARTER
I ZASOBY
12:30
TWORZENIE I WYKORZYSTYWANIE BAZ DANYCH,
RODO
13:00
PRZERWA
NA LUNCH
12:00
CZYTANIE DANYCH WYCIAGANIE WNIOSKÓW
STATYSTYKI
12:30
I CZĘŚĆ
NARZĘDZIA CODZIENNEGO UŻYTKU
MARKETINGOWE EDC
13:00
PRZERWA
NA LUNCH
13:50
II CZĘŚĆ
NARZĘDZIA CODZIENNEGO UŻYTKU
MARKETINGOWE EDC
14:20
III CZĘŚĆ
NARZĘDZIA CODZIENNEGO UŻYTKU
MARKETINGOWE EDC
14:50
I CZĘŚĆ
NARZĘDZIA DO KAMPANII MARKETINGOWYCH
15:20
PRZERWA
NA KAWĘ
I COŚ SŁODKIEGO
15:30
II CZĘŚĆ
NARZĘDZIA DO KAMPANII MARKETINGOWYCH
17:00
SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI
WRĘCZENIE CERTYFIKATÓW
ZAKOŃCZENIE