L jak LANDING PAGE


Landing Page


W praktyce: Strona, na której krótko, zwięźle (choć nie zawsze) i z wieloma wezwaniami do działania (CTA) prezentowa jest treść reklamowa. Chcesz sprzedać książkę, szkolenie, pozyskać dane kontaktowe, uzyskać rejestrację lub rezerwację – skieruj odbiorcę na swój landing page. Możesz do tego również wykorzystać adres www., który będzie inny niż Twój podstawowy.


W teorii: Strona lądowania, strona docelowa, może być jedną z podstron lub osobną mikrostroną. Najczęściej wyposażona w CTA, a pozbawiona możliwości przejścia z niej na inne podstrony.

Jak z tego skorzystać? Tworząc landing page usuń wszystko co nie jest niezbędne. Umieść dobrej jakości zdjęcia/materiały. Przemyśl chwytliwy nagłówek. Dodaj kilka różnych CTA guziki w różnych miejscach strony i zaprezentowane w różny sposób. Co istotne zadbaj, żeby CTA znalazł się po każdej prezentacji treści – niektórych przekona film, kogoś innego ściana tekstu, a kolejną osobę infografika. Zadbaj, żeby użytkownik znał cel tej strony. Zazwyczaj na LP trafiają użytkownicy, którzy zainteresowali się treścią reklamową, więc nie przedłużaj i pamiętaj o swoim głównym celu.

© 2020 Pomagamy Markom, omijamy Januszy
-