top of page

B jak BRIEF


Czym jest Brief?

W teorii to jeden z kanałów komunikacji. Przekazanie agencji marketingowej w jasnej i czytelnej formie tego kim jesteś, co robisz i co chcesz, aby osiągnęła dla Ciebie. Często są w nim umieszczone mierzalne efekty, dotychczasowi klienci i konkurenci, opis produktu, budżet, czy czas jaki przewidujesz na realizację zlecenia lub współpracy.


A w praktyce… :D Często uważany przez przedsiębiorców za zbędny dokument, który niewiele wnosi, bo to przecież oczywiste oczywistości. Każdy wie z jakich surowców produkujemy, na czym polega nasza usługa, czy czym wyróżniamy się od tej słabej konkurencji, która ma dziwnym trafem wyższe obroty ;)


Reasumując: To dokument, który jest wypełniany wspólnie lub przez klienta agencji, określający ramy współpracy i pozwalający na jego podstawie stworzyć fundamenty strategii i dalszych działań.


Prościej? To co dla Ciebie jest podłogą z dębowej deski , dla zleceniobiorcy może być sufitem w stylu gotyckim z barokowymi witrażami J

Czy Brief jest ważny?

Tak.

Czy można współpracować bez niego?

Można, ale nie warto.

0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page